Ett barn i himlen

Alla inlägg den 14 juni 2015

Av Filippa Bräutigam - 14 juni 2015 21:35

Vår första! Dagen blev så underbar! Vi vaknade på hotell imorse, gick ut i solen och deltog i en fantastisk kärleksparad! Bättre sätt att fira sin bröllopsdag känns svårt att hitta!

Med en av våra underbara döttrar

Jag fick ett smycke i sängen imorse! Så mycket kärlek!

Av Filippa Bräutigam - 14 juni 2015 00:13

Tiden går!
Klockan har slagit tolv! Idag är det vår bröllopsdag!

Det är också dagen då lilla ebba skulle bli tre månader. Lilla ebba som är lindas förstfödda! Några dagar äldre äldre än meya, dotter till en kvinna som har kommit att bli ett av de största stöden i den här skiten! Vi förstår varandra som ingen annan, vår sorg är lika färsk, lika ond och lika pissigt meningslös! Om en vecka ska vi fira midsommar ihop! Jag har en känsla av att det kommer bli många tårar och må ha skratt! 15 år äldre än mig men just nu närmre än något annat! Jag och linda kommer båda att greja detta, det vet jag! Men det kommer inte vara lätt, det är i te rättvist och vi borde inte behöva! Men vi kommer fixa det! Inte nödvändigtvis kommer vi gå stärkta ur det! Kanske blir vi snarare sårbara än någonsin och skörare än vi någonsin varit. Aldrig kommer vi bli dom samma igen, men vi kommer bli, vi kommer bli mammor igen!

Ovido - Quiz & Flashcards