Ett barn i himlen

Direktlänk till inlägg 9 juni 2015

Sommar

Av Filippa Bräutigam - 9 juni 2015 13:21

Det var deras jag önskade för dig, sommar värme och oändligt mycket kärlek! Jag har så svårt att njuta av det njutbara när du inte är här! Du skulle ju vara här! Från den dagen då det blinkande timglaset slutade blinka och testet visade GRAVID med stora bokstäver, sedan den dagen har jag drömt om denna sommaren, längtat som en tok på att den ska komma. Det är snart ett år sedan nu, sedan jag fick veta att vi väntade på dig.
Jag är så rädd att glömma!
Jag har redan glömt hur du luktade, mina fingrar minns inte längre hur ditt mjuka hår kändes och mina läppar har glömt hur det kändes att pussa på din mjuka kind! Jag vet inte hur jag ska bete mig för att minnas! Hur gör man! Vi fick ha dig en sån kort stund! Stunden som skulle vara för evigt, några få dagar! Det räcker inte!
Det räcker inte!

[Bild]

 
 
Caroline

Caroline

9 juni 2015 19:17

Det kanske är så, att minnet förändras. Att du kommer minnas att du väntade så på henne, att du tyckte att hennes hår var så mjukt och att du älskade henne så.

http://min.bakel.se

 
Ingen bild

Jess

12 juni 2015 21:54

du kommer alltid minnas känslan av henne, fast olika saker. En lukt, känslan av hennes hand, hennes lukt. Oroa dig inte., minnena ligger där. Jag tycker att du är så stark och jag hoppas att du får en underbar sommar!! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 17:33

Nu har bloggen flyttats till Www.nouw se/ettbarnihimlen Jag ska pilla lite med designen en annan dag men nu är den igång. Följ med mig dit :) ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 16:24

Jag är lite trött på att det är så svårt att få till en fnygg blogg på bloggplatsen och byter därför postat till en som heter nouw. Jag har fått tipset om denna portalen och i värsta fall får jag byta tillbaka igen. "Kod för att importera min bl...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 15:14


Här är teckningen som siri ska skicka med lillasyster imorgon ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 15:02


Imorgon ska wilya bäddas ner. Siri har dikterat ihop ett brev åt henne. Stora salta tårar rann när jag skrev ner det hon ville säga mest till sin lillasyster. ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 12:49

Ligger och slösufar med datorn för första gången på evigheter. Gick in och kollade statistiken. Det är över 300 tappra läsare som går in på min blogg och läser om vårt elände varje dag. Många av er lämnar ett litet avtryck med en kommentar, ni är f...

Ovido - Quiz & Flashcards