Ett barn i himlen

Direktlänk till inlägg 20 maj 2015

tears in heaven

Av Filippa Bräutigam - 20 maj 2015 22:14

igår blev meya två månader, då skickade Caroline Berntson, solisten som sadlade uppdraget att sjunga på meyas begravning en ljudfil med låten. Just sm den sjöngs på Meyas begravning. Det betyder så mycket, Siri ville lysna flera gånger innan läggdags, jag själv har nog spelat den flera timmar sedan igår.

Caroline hade ldrig tidigare sjungit på en begravning, jag ittade henne via ett filmklipp som delades på facebook, men hon gjorde det så fint. Rakt in i hjärtat! 


det gick inte att lägga upp bara ljudfilen å jag fick spla in ljudet med telefonen först, kvaliten är pinamt dålig i och med det mn man hör ändå hur vackert det var, hur vackert Caroline sjunger och jag är så obskrivligt glad att hon och hennes vän Johan som spelade gitarr tog sig tid att spela in det åt oss!
 

 
 
Caroline

Caroline

21 maj 2015 08:08

Visst är det känslosamt.

http://min.bakel.se

 
Fru Jonsson

Fru Jonsson

21 maj 2015 15:56

Så fint. Började gråta när jag lyssnade. Tänkte på min lilla ängel Alice.

http://angelnihimlen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Caroline Berntson

21 maj 2015 20:21

Självklart ville vi ge er låten! Är glad att ni gillar den!
När Johan mixat klart låten kanske vi på något sätt kan få upp den på youtube så den går att visa och spela där, så får du bättre kvalitet till din blogg!
Har börjat läsa bloggen din! Är verkligen ledsen för att ni förlorade er Meya! :(
Styrkekram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 17:33

Nu har bloggen flyttats till Www.nouw se/ettbarnihimlen Jag ska pilla lite med designen en annan dag men nu är den igång. Följ med mig dit :) ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 16:24

Jag är lite trött på att det är så svårt att få till en fnygg blogg på bloggplatsen och byter därför postat till en som heter nouw. Jag har fått tipset om denna portalen och i värsta fall får jag byta tillbaka igen. "Kod för att importera min bl...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 15:14


Här är teckningen som siri ska skicka med lillasyster imorgon ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 15:02


Imorgon ska wilya bäddas ner. Siri har dikterat ihop ett brev åt henne. Stora salta tårar rann när jag skrev ner det hon ville säga mest till sin lillasyster. ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 12:49

Ligger och slösufar med datorn för första gången på evigheter. Gick in och kollade statistiken. Det är över 300 tappra läsare som går in på min blogg och läser om vårt elände varje dag. Många av er lämnar ett litet avtryck med en kommentar, ni är f...

Ovido - Quiz & Flashcards