Ett barn i himlen

Alla inlägg den 15 maj 2015

Av Filippa Bräutigam - 15 maj 2015 19:10

skulle aldrig hämtat in posten idag. Allt har känt så bra idag! saknat men inte så det gör outhärdligt ont. Varit glad och gjort mitt bästa. Så tömmer jag lådan. Och där kom det igen! Slaget i ansiktet, knytnäven i solarplexus, JA JAG VET! Jag vet att jag skulle köpt blöjor vid det här laget! Jag vet det så jävla väl!
Tack libero, ni vet verkligen hur man förstör en bra dag! Tack!

Av Filippa Bräutigam - 15 maj 2015 14:22

legat ute på altanen och läst en stund nu, det resulterade i lite solbränna.

Ska ta mig en promenad ner till graven och se hur Meya har det. Får se om stenen kommit också. Annars kommer den i början på nästa vecka.

Fina lilla Meya, det går inte en sekund utan att mamma tänker på dig! Älskar dig i oändlighet. Men själar säger aldrig farväl!

Av Filippa Bräutigam - 15 maj 2015 11:44

Ligger på altanen och solar, det värmer verklige på nu. Försöker fokusera på skola igen. Men på npgot underligt vis är det som att det jag läser liksom inte fastnar. Försöker hitta referenser till arbetet men även när texten är på svenska så är det svårt att förstå. Men jag ger inte upp innan det är försent! Har fortfarande den chans att klara kursen, och fet ska jag försöka. Även fast jag mycket hellre skulle gå in och fortsätta sy på kjolen jag klippte till åt Siri igår kväll.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards