Ett barn i himlen

Alla inlägg den 14 maj 2015

Av Filippa Bräutigam - 14 maj 2015 18:52

av min egen sort, pluggandet går ju ssådär kanske men jag har fått sytt idag igen. Åh vad skönt det är! Idag var det Siri som fick påfyllt lite i garderoben.
En kjol, misstänker att fröken kommer bli ganska nöjd över en snurrkjol i rosa/lila.

Nu får jag sätta mig med skolarbetet igen! Men roligt var det!

Av Filippa Bräutigam - 14 maj 2015 12:32

hur kan jag beskriva med ord vad du betyder för oss. Lilla fiskorven

Av Filippa Bräutigam - 14 maj 2015 01:10

Jag har fattat ett beslut. Allt tyg som jag lagt på hög i väntan på en liten att sitta model, de ska inte fortsätta ligga där orört. En av mina största hobbys ska inte också bli lidande. Idag blev tyger som var tänkt att klä Meya istället ert plagg för mig att bära.

Visst könner jag hur ringrostig jag är, det senaste jag sydde var löpare till bröllopet.

Men så ikväll så var jag tvungen att fatta ett beslut, låt tyget spöka eller gör något fint av det. Ja, jag valde det senare.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards