Ett barn i himlen

Alla inlägg den 20 juli 2015

Av Filippa Bräutigam - 20 juli 2015 18:24

Nu skall klänningen bara fålla innan den är klar. Denna sömnad gör mig till en annan människa. Jag njuter av varje sekund vid symaskinen. Även när jag suckar o h stökar och sprättar och svär.. och så tycker jag själv att jag börjar bli rätt duktig

Av Filippa Bräutigam - 20 juli 2015 15:54

Vet inte vad jag ska säga. Denna månad verkar cykeln vara normal. Pergotime behövs inte och ägglossningen av så nyss så hon kommer ju inte kunna se något av den. Men jag vill ha en missfalls utredning. Jag ska gå dit och berätta vad jag vill men vet i te hur det kommer bemötas

"Hej varför kommer du"
För att jag fick mitt tredje missfall för två veckor sen"
"Jaha och vad vill du ha hjälp med?"
"Skriva ett papper"


Ska kräva en gyn under sökning men vad vill jag ha för svar? Ingen aning!

Ovido - Quiz & Flashcards