Ett barn i himlen

Alla inlägg den 25 juli 2015

Av Filippa Bräutigam - 25 juli 2015 20:59

Nu sitter jag här igen och fattar inte alls vad som pågår. Jag hade ägglossning för en vecka sen. Ja i alla fall så påstod ägglossningstest en det. Så skönt att allt fungerade som det skulle för första gången på fyra månader. Helt oväntat efter ett missfall. De senaste dagarna har kroppen larmat högljutt om att det är ägglossning på väg. Tog ett test idag mest bara för att. Och givetvis var det positivt IGEN. Två ägglossningar samma cykel? Knappast va. Men oavsett så har jag aldrig haft så tydliga symptom så jag väljer ändå att tro på det nu. Jag hoppas på allt jag har att det ska ta sig igen. Men vem vet hur det kommer gå nästa gång jag kan verkligen bara hoppas.

När det gäller adoption så verkar det vara svårt. Jag är så ung och det är tydligen inte positivt i dessa samanhangen. Kanske inväntar vi provsvar Innan vi skriver upp oss. Vi får se.

Ovido - Quiz & Flashcards