Ett barn i himlen

Alla inlägg den 21 juli 2015

Av Filippa Bräutigam - 21 juli 2015 13:29

Lilla meya vad jag inte vill gå igenom det här! Vill bara ha dig här. Fyra månader, i söndags skulle du blivit fyra månader. Det låter så oattbarr långt. Tänk om du fanns här. Jag skulle titta på dig och häpna över allt du lärt dig och hur stor du blivit.

Läkaren skickade oss på provtagning. Hon tyckte egentligen vi skulle vönta 3 månader på att få ta proverna på reproduktionsenheten. Men hon förstod vår situation. Så redan idag har vi tagit koagullationsfaktorer på mig. För att se om mf Kan bero på proppbildning. Och det stora tuffa, det hemska och det som skrämmer mig så kollosalt... kromosomprover. För att se om våra gener orsakade din bortgång och om det kan vara orsaken till att Mona graviditeter aborteras... nu är det gjort. Jag vet inte när svaren kommer men väntan kommer kännas enorm..

Önskar så att du fick vara här hos oss. Vi har börjat prata om att ställa upp oss i adoptionskö. Tänk om vi inte får fler friska egna barn. Siri ska inte bli vårt enda. Min stora lyckliga familj kanske inte blir så stor och lycklig men vi är inte färdiga med barn!

Av Filippa Bräutigam - 21 juli 2015 12:17

Kromosomanalys upprepade missfall... Kromosomanalys upprepade missfall... Kromosomanalys upprepade missfall...

Så ofantligt rädd att de ska hitta fel på oss

Ovido - Quiz & Flashcards