Ett barn i himlen

Alla inlägg den 31 juli 2015

Av Filippa Bräutigam - 31 juli 2015 16:45

Meya min underbara meya vad jag saknar dig idag! Drömmer om att få hålla dig igen.. få se dig öppna dina slutna ögon. Önskar så att jag fått se dom innan du dog.
Dom bra dagarna är många nu. Nästan så man tror att dom dåliga aldrig ska komma tillbaka. Jag kan prata om dig! STOLT som en fura för du är bland det finaste jag har. Ett av mina barn. Min underbara lilla flicka! En dröm som blev sann men som förvandlades till en mardröm så fort. Du är och kommer alltid att vara an stor del av mitt liv. Men förhoppningsvis skall glädjen segra och mina stolta dagar vara fler än mina onda. Jag är så glad meya! Så obeskrivligt lycklig att det var just du. Jag älskar dig så obeskrivligt mycket och vill inte ha någon annan..Snart blir du storasyster. Jag ska berätta om dig, du ska alltid vara en del i vår familj. En stor del. Dina kommande småsyskon Kommer veta att jag älskar dig precis lika mycket som dom. Siri vet redan. Hon saknar dig också. Pratar om dig varje dag. Stolt berättar hon om dig, vid lämpliga och mindre lämpliga tillfällen. Men det spelar ingen roll. För jag skäms inte över dig, gömmer inte min saknad. Önskar bara jag orkade gå till graven oftare. Papa och siri var där häromdagen och gjorde fint. Jag orkade inte följa med. Orkar inte falla just nu. Min glädje är för skör för att våga gå till din grav. Rädd att falla tillbaka i sorgen och tappa glädjen igen. Men jag kommer snart mitt hjärta. Snart kommer jag och klappar på laban och sjunger en sång.
För dig
Meya

Ovido - Quiz & Flashcards