Ett barn i himlen

Direktlänk till inlägg 13 juli 2015

Helvete

Av Filippa Bräutigam - 13 juli 2015 15:41

Går sönder, faller i bitar, orkar inte mer. Just stått på jobbet och grinat som en unge.. läkartiden som jag fick till imorgon, den som gett mig lite hopp om framtiden och tilltro att jag ska få någon slags bekräfta att allt är bra, att jag kan bli gravid igen utan oro och att remiss till utredning ska skickad.. den uteblir... det som gett mig lite framtidstro blir igen Inte som jag önskat och vill. Jag orkar verkligen inte mer! På riktigt! Livet ger mig ett stort hånflin rakt i ansiktet och... gång På gång så slås det jag lägger mig tilltro på i bitar. Ska det verkligen behöva vara såhär?

 
 
Ingen bild

emma

13 juli 2015 18:11

Varför uteblir den?

Filippa Bräutigam

13 juli 2015 18:47

Läkaren sjukskriven på obestämd framtid....

 
Ingen bild

Emma

13 juli 2015 20:31

Finns ingen annan läkare som tar över hans jobb, som ni kan få komma till?

Filippa Bräutigam

13 juli 2015 21:46

Verkar vara svårt. Får leta ny läkare mitt i sommar semestrar och vårdtider. . Kommer säker ta minst ett par månader men jag behöver någon hjälp Nu. Orkar snart Inte mer psykiskt. Och det är verkligen så illa nu.. bryter snart ihop

 
Johanna

Johanna

14 juli 2015 09:27

Fy vad jobbigt. :(
Kram

http://angelnihimlen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anonym

14 juli 2015 09:30

Kan du inte vända dig till Carlanderska? Det är privat, så det kostar ju. Men där är det inte lika långa köer. Bara för att få en första träff med en läkare, så kanske det känns bättre :)

Filippa Bräutigam

14 juli 2015 09:34

Har kontaktat dom men Än en dom har långa köer

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 17:33

Nu har bloggen flyttats till Www.nouw se/ettbarnihimlen Jag ska pilla lite med designen en annan dag men nu är den igång. Följ med mig dit :) ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 16:24

Jag är lite trött på att det är så svårt att få till en fnygg blogg på bloggplatsen och byter därför postat till en som heter nouw. Jag har fått tipset om denna portalen och i värsta fall får jag byta tillbaka igen. "Kod för att importera min bl...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 15:14


Här är teckningen som siri ska skicka med lillasyster imorgon ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 15:02


Imorgon ska wilya bäddas ner. Siri har dikterat ihop ett brev åt henne. Stora salta tårar rann när jag skrev ner det hon ville säga mest till sin lillasyster. ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 12:49

Ligger och slösufar med datorn för första gången på evigheter. Gick in och kollade statistiken. Det är över 300 tappra läsare som går in på min blogg och läser om vårt elände varje dag. Många av er lämnar ett litet avtryck med en kommentar, ni är f...

Ovido - Quiz & Flashcards