Ett barn i himlen

Alla inlägg den 3 november 2015

Av Filippa Bräutigam - 3 november 2015 20:54

Satte mig och sydde ett babynest! Vad fint det blev. Kan se det framför mig hur en liten ligger rock gnyr där i! Måtte det bara bli så också! Varit hemma sjuk idag. Blir hemma imorgon också. Fått någon sketen förkylning som inte vill ge med sig. Har egentligen en massa skola att göra men har ingen ork till det heller. En uppgift skall lämnas in på söndag och på torsdag och fredag ska jag ha examinationer i Trollhättan. Ge mig styrka!
Men jag har ett mål som motiverar så starkt. Jag vet vart jag ska, jag ska få en växande familj med barn här på jorden och jag skall slutföra min dröm om att fp slutföra barnmorskeprogrammet med en ny legitimation i min hand. Jag är stark och just nu starkare än någonsin. Starkare fast sköra te på något konstigt vis!

Ovido - Quiz & Flashcards