Ett barn i himlen

Alla inlägg den 26 november 2015

Av Filippa Bräutigam - 26 november 2015 12:13

Jag vaknade pigg och utvilad och fick snabbt ett par godmorgonsparkar från lillbebbe.
Idag känns det mesta ganska bra..gårdagens sms är.låmgt borta och jag har blockaäerqt det numret som hon använder just nu i alla fall även om det säkert snart kommer sms från andra nummer så känns det bra att blockera en väg till kontakt.
Jag ska snart ta en promenad med Bertil och kanske handlar lite när jag ändå är ute. Så slipper jag det imorgon. Imorgon tänker jag ha en draipyjamasheladagen dag. Kanske något bakat med siri, lite julpyssel.
Ser fram emot det.
Vad äter ni för fredagsmys? Tänkte försöka orka spexa till det lite tills Frans kommer hem. Hoppas känner att jag orkar det imorgon också.

Ovido - Quiz & Flashcards