Ett barn i himlen

Alla inlägg den 18 november 2015

Av Filippa Bräutigam - 18 november 2015 15:55

Idag var jag ledig och jag och siri har haft mys hela dagen. Vi har pärlat, lekt med playdoh, tittar på barnkanalen och bakat muffins. Men jag känner mig så matt. Energin räcker inte riktigt riktigt till.
Det är mysigt att ha henne hemma när allt flyter på och när siri inte bråkar.
Jobbar på med järnet för att få upp energin men det är motigt..får väll börja köpa hem spenat och jordgubbar i mängder igen. Och blodpudding. Jag som egentligen gillar blodpudding mår illa bara av tanken på att äta det men nu är det väll knappast nått att be för direkt.
Bebisen sparkat på. Fortfarande inga direkta utbrytningsförsök men sparkar det gör den.
Nytt ultraljud om två veckor. Jag räknar ner!

Ovido - Quiz & Flashcards