Ett barn i himlen

Direktlänk till inlägg 4 november 2015

Migrän

Av Filippa Bräutigam - 4 november 2015 20:49

Jo men tackar ja! Migrän, igen! Vill helst bara fått kräkas så det kan släppa lite. Men det verkar inte bli så denna gång. Inga mediciner har jag heller och allt känns skit. Ska till skolan tidigt imorgon, migrän bakas på det. Kul läge!

Vet ni hur många ni är föresten. Som fortsätter följa mig trots mina högst inläggsfattiga månader. 1000 unika läsare varje månad. Hittills över 200 i november. Tänk att vår historia lyckats beröra så många. Att ni hittat hit igen och igen och igen! Det betyder så mycket.

 
 
Ingen bild

J

5 november 2015 19:59

Såg ditt inlägg i köp och sälj då du sökte Labankläder. Kände så igen ditt namn men kunde inte placera det. Läste din blogg och plötsligt slog det mig när jag var ute på promenad att det var er vi köpte barnvagnen av (donkey). Ja det måste ha varit er. För någon vecka sedan var jag på barnakuten med min fem månaders dotter som hade hög feber. Plötsligt kom du in på rummet för att svara på ett par frågor. Har tänkt på er så mycket.. Beklagar sorgen och stor kram.

Filippa Bräutigam

5 november 2015 22:51

Det stämmer att jag sålde en donkey för ett år sen ungefär.
Hoppas jag gjorde ett bra jobb då ?

 
Ingen bild

J

7 november 2015 18:15

Ja det gjorde du absolut <3 hade så gärna velat säga att jag följer din blogg men i stunden tappar man den talförmågan och visste inte ifall det var lägligt under ditt arbetspass heller.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 17:33

Nu har bloggen flyttats till Www.nouw se/ettbarnihimlen Jag ska pilla lite med designen en annan dag men nu är den igång. Följ med mig dit :) ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 16:24

Jag är lite trött på att det är så svårt att få till en fnygg blogg på bloggplatsen och byter därför postat till en som heter nouw. Jag har fått tipset om denna portalen och i värsta fall får jag byta tillbaka igen. "Kod för att importera min bl...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 15:14


Här är teckningen som siri ska skicka med lillasyster imorgon ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 15:02


Imorgon ska wilya bäddas ner. Siri har dikterat ihop ett brev åt henne. Stora salta tårar rann när jag skrev ner det hon ville säga mest till sin lillasyster. ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 12:49

Ligger och slösufar med datorn för första gången på evigheter. Gick in och kollade statistiken. Det är över 300 tappra läsare som går in på min blogg och läser om vårt elände varje dag. Många av er lämnar ett litet avtryck med en kommentar, ni är f...

Ovido - Quiz & Flashcards