Ett barn i himlen

Direktlänk till inlägg 10 december 2015

Cytotec

Av Filippa Bräutigam - 10 december 2015 06:46

Första tabletterna sattes upp 15.10
Tio minuter senare började värken. En enda lång värk som varade i 4 timmar innan lilla Wilya föddes.
Jag försökte vara stark men smärtan var fruktansvärd och jag fick ingen paus.
Jag kräktes på morfinet trots att dr föraökte parera det men läkemedel mot illamående oxh började med en fjärdedels dos så att smärtlindrande mig var omöjligt. I fyra timmar andades jag i lustgasen och led med Frans som var tvungen att sitta där bredvid och uppleva allt så klart.
Så många ord han viskade i mitt öra. Denna vackra man! Jag önskar jag klarade av att göra detta igen under andra omständigheter , men jag är färdig med vaginala förlossningar nu! Vill aldrig behöva återuppleva den smärta som nu avslutats med två nya änglar i himlen.
Hon var den minsta av minsta vår lilla Wilya!
Nu håller systrarna varann i hand och dansar bland molnen! Skapa nu inte totalt kaos där uppe mina fina flickor, innan mamma kommer och styr upp.

 
 
Ingen bild

Johanna

10 december 2015 07:12

Å så söta små händer.
<3

 
Ingen bild

Helene

10 december 2015 08:14

Ord är så futtiga i sammanhanget, men jag vill ändå skriva något... Har följt dig inne på sytokarna och man blir berörd. Jag kan inte föreställa mig vad ni går igenom. Jag vill bara säga att ni har många okändas tankar hos er. För vad det nu är värt...

 
Ingen bild

Emily M

10 december 2015 08:23

Sådana fantastiskt fina små händer er flicka har. Jag beklagar så oerhört att hon inte fick stanna hos er... Jag tror och hoppas och vill att dina flickor har sällskap av varandra där de är nu, och att de får ett litet syskon som får bo hos er, i era armar, i framtiden. Önskar dig och er god läkning nu, och all lycka med allt vad som kommer sedan.

 
Ingen bild

Catharina

10 december 2015 09:26

Finns inga ord <3

 
Ingen bild

Anastasia

10 december 2015 09:27

Grattis till en vacker liten flicka, beklagar att hon inte fick stanna hos er!
Finns inga ord som kan trösta just nu, men jag ska be för er. För era änglaflickor, och för att ni framöver ska få behålla ett
Friskt barn hos er.
Önskar er styrka, förtröstan och kärlek, jag tror på att det kommer gå bra för er 💜💜💜

 
Ingen bild

Pia Jakobsson

10 december 2015 09:38

Jag beklagar så oerhört! Ord räcker inte!

 
Ingen bild

Isabelle

10 december 2015 09:44

Så otroligt sorgligt. Det är en fin tanke att de är däruppe tillsammans och tar hand om varann. Jag håller alla mina tummar att det går fort för er att hitta en ivf-klinik som gör att ni snart får ha en liten bebis hos er, även om ni alltid kommer ha två av de vackraste änglarna i himlen.

Ta hand om er. Kram <3

 
Ingen bild

Sara

10 december 2015 10:02

Så perfekta små händer på er fina tjej <3
Det finns inga ord som räcker till i er sorg.
Tänker på er <3

 
Ingen bild

Sanna

10 december 2015 10:48

Massor med kramar till er! <3
Tänker på dig!

 
Ingen bild

Helena Larsdotter

10 december 2015 10:55

Så stark bild.Det lidande Du/ ni går igenom är ofatttbart.Hoppas Du kan sova lite nu. Kram

 
Ingen bild

Jennifer

10 december 2015 12:11

Grattis till en underbar liten flicka. Beklagar verkligen att hon fick blir en ängel bland molnen. Önskar verkligen att ni får hålla ert fjärde barn i famnen snart och att det får följa med hem till storasyster Siri.
Många kramar, från en annan Sytok. <3

 
Ingen bild

sandra lind johansson

13 december 2015 12:52

beklagar verkligen sorgen. nu dansar, busar och leker meya och wilya bland de bomullsmjuka molnen i fina små prinsessklänningar. dom har det bra nu <3 många frivilliga kramar till dig och din familj. <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 17:33

Nu har bloggen flyttats till Www.nouw se/ettbarnihimlen Jag ska pilla lite med designen en annan dag men nu är den igång. Följ med mig dit :) ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 16:24

Jag är lite trött på att det är så svårt att få till en fnygg blogg på bloggplatsen och byter därför postat till en som heter nouw. Jag har fått tipset om denna portalen och i värsta fall får jag byta tillbaka igen. "Kod för att importera min bl...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 15:14


Här är teckningen som siri ska skicka med lillasyster imorgon ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 15:02


Imorgon ska wilya bäddas ner. Siri har dikterat ihop ett brev åt henne. Stora salta tårar rann när jag skrev ner det hon ville säga mest till sin lillasyster. ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 12:49

Ligger och slösufar med datorn för första gången på evigheter. Gick in och kollade statistiken. Det är över 300 tappra läsare som går in på min blogg och läser om vårt elände varje dag. Många av er lämnar ett litet avtryck med en kommentar, ni är f...

Ovido - Quiz & Flashcards