Ett barn i himlen

Alla inlägg den 9 december 2015

Av Filippa Bräutigam - 9 december 2015 11:40

Jag är så jävla rädd nu! Har aldrig varit rädd för smärtan förut, inte denna smärtan i alla fall. Men nu är jag det! Så in i helvete rädd!
Skall snart få.den första cytotec tabletten och jag vill bara krypa ihop i fosterställning och vägra.
Jag har redan massa sammandragningar, och de gör redan rejält ont. De kommer ganska tätt och jag är livrädd för hur kroppen ska reagera på cytotecen. Hur lång tid kommer det ta. Jag både vill Att det ska vara över och vill att det aldrig ska starta. Jag kan inte fatta varför vi förtjänat detta? Vad är det jag gjort som är så fruktansvärt... Att det ska gå ut över mina ofödda barn...

Av Filippa Bräutigam - 9 december 2015 07:15

Världens finaste lucia! Världens bästa storasyster!

Av Filippa Bräutigam - 9 december 2015 06:34

Trots blödning och massa sammandragningar som börjar kännas en hel del så Fick jag åka på luciafirande.
Jag har öppnat mig 2 cm på läkemedlet som inte skulle påverka me ränta att jag kunde blindo te lös i magen. Men kan min kropp motarbeta mig så gör den det. Kan ju trösta mig med att den verkar fatta vad som ska hända och hoppas att värkarbetet kanske inte behöver ta flera dagar. Jag är ändå ändå för eftermiddagen. Idag flyttas vi över till förlossningen. Jag vill inte!

Ovido - Quiz & Flashcards