Ett barn i himlen

Direktlänk till inlägg 11 december 2015

Pappan

Av Filippa Bräutigam - 11 december 2015 21:10

Frans är en underbar pappa, så närvarande, så kärleksfull, så sprallig och så fin. Jag har längtat så att få de honom hålla vårt nästa barn i famnen. Föreställt mig hur det ska kännas. Som fjärilarna i magen när man är nykär, som det kändes när han höll i siri första gången. Som jag har känt när Jag sett honom interagera med spädbarn sedan dess.
Det gör så ont att de två barn jag fött i år aldrig fått känna den totalt uppslukad kärlek som deras pappa har väntat på att få visa..
Att se Frans med andras barn gör så ont. Veta att våra flickor aldrig får träffa honom... aj! Ont ont ont!

 
 
Ingen bild

Helena Larsdotter

11 december 2015 22:35

Låter helt ofattbart att Du fött två barn på ett år. Orkar man det? Hör hur mycket Du älskar Frans.Jag tror att allt kommer att bli så bra så. Ha bara tålamod.

 
Linn

Linn

12 december 2015 14:27

Har ni Siri ihop sen tidigare? Tänkte om det är genetiskt det era andra fina flickor råkat ut för. Märkligt, sånt här hade jag aldrig ens funderat över innan Vincent föddes....man bara antar att genetiskt innebär att nån av föräldrarna har nån sjukdom som förs vidare. Så jävla naiv man var :(

http://diamondscharm.blogg.se

Filippa Bräutigam

12 december 2015 14:49

Siri är vpr gemensamma. Vår första och enda friska. Läkarna vågar ju inte uttala sig ännu. Men att bägge våra ängla förlorade allt fostervatten tyder på njurmissbildning och wilya vet vi ju hade en. Med meya är det inte lika tydligt eftersom läkaren som utförde ultraljudet av hennes buk efter att hon dött var vanlig röntgenläkare och aldrig hade undersökt ett spädbarn. Däremot så påtalade an en eventuell förändring på ena njuren. Vilket dock aldrig dokumenterades. Däremot har jag påtalat det vid varje läkarbesök sedan dess och läkarna har tagit drt till sig..nu står det i alla anteckningar att bägge flickorna hade misstänkta njurmissbildningar

 
Linn

Linn

12 december 2015 16:27

Okej då är jag med. Vi har inte fått besked om Vincents sjukdom var genetisk men min magkänsla säger mig det eftersom de aldrig sett något liknande. Det är verkligen ett hårt slag i magen just den biten, självklart fruktansvärt oavsett men just det faktum att man i värsta fall aldrig kan få ett syskon till honom ger mig sån ångest :(

http://diamondscharm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 17:33

Nu har bloggen flyttats till Www.nouw se/ettbarnihimlen Jag ska pilla lite med designen en annan dag men nu är den igång. Följ med mig dit :) ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 16:24

Jag är lite trött på att det är så svårt att få till en fnygg blogg på bloggplatsen och byter därför postat till en som heter nouw. Jag har fått tipset om denna portalen och i värsta fall får jag byta tillbaka igen. "Kod för att importera min bl...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 15:14


Här är teckningen som siri ska skicka med lillasyster imorgon ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 15:02


Imorgon ska wilya bäddas ner. Siri har dikterat ihop ett brev åt henne. Stora salta tårar rann när jag skrev ner det hon ville säga mest till sin lillasyster. ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 12:49

Ligger och slösufar med datorn för första gången på evigheter. Gick in och kollade statistiken. Det är över 300 tappra läsare som går in på min blogg och läser om vårt elände varje dag. Många av er lämnar ett litet avtryck med en kommentar, ni är f...

Ovido - Quiz & Flashcards