Ett barn i himlen

Direktlänk till inlägg 11 december 2015

Trodde jag skulle slippa

Av Filippa Bräutigam - 11 december 2015 22:49

Jävla helvete! Nu börjar brösten spänna. Världens bästa mat för ett litet barn, kroppen förbereder sig på att förse Wilya med mat! Den där käftsmällen. Hånet, behöva se mjölken som skulle nära mitt barn rinna ner i avloppet. Hur överlever jag hela denna resan en gång till?
Amning som är drt absolut vackraste jag vet, det som trollbinder mig så och som jag vill omslutande mig med på min framtida arbetsplats. Tre gånger har min kropp förberett sig på att få nära de finaste flickor jag någonsin skådat med mat. Bara en gång har den fått fullfölja den uppgiften. Jag kräks på denna jävla kropp! Som blir gravid av att diska underkläder, som fungerar precis som den ska men som inte kan se till att hålla barnen trygga i magen tills de får komma ut och ligga i famnen. Som inte kan göra dom friska! Varför får inte mina barn vara friska!

 
 
Sofia

Sofia

12 december 2015 08:06

Åh Filippa, det är inte ditt fel att dina underbara barn inte får vara friska. Världen är orättvis och det är inte ditt fel, inte på något sätt.
Åh, det gör så ont att ha brösten fyllda med mat när barnet inte fått stanna. Du kanske vet allt det här redan, men det hjälper att dricka massa pepparmynts oxh salviate, och packa brösten med kvarg (du tar hushållspapper, brer på kvarg, ett lager hushållspapper till och så lindar du, rätt hårt).
Du/ni finns i mina tankar.

http://Fiamon.wordpress.com

 
Ingen bild

Helena Larsdotter

12 december 2015 15:01

Du är så hård mot Dej själv! Inget är någons fel, det vet Du ju. Inte ens Din kropp kan hjälpa att den inte klarar allt. Var snäll mot den och Dej!
Hatar verkligen att Du ska behöva lida så här. Det är apsolut bara för mycket!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 17:33

Nu har bloggen flyttats till Www.nouw se/ettbarnihimlen Jag ska pilla lite med designen en annan dag men nu är den igång. Följ med mig dit :) ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 16:24

Jag är lite trött på att det är så svårt att få till en fnygg blogg på bloggplatsen och byter därför postat till en som heter nouw. Jag har fått tipset om denna portalen och i värsta fall får jag byta tillbaka igen. "Kod för att importera min bl...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 15:14


Här är teckningen som siri ska skicka med lillasyster imorgon ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 15:02


Imorgon ska wilya bäddas ner. Siri har dikterat ihop ett brev åt henne. Stora salta tårar rann när jag skrev ner det hon ville säga mest till sin lillasyster. ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 12:49

Ligger och slösufar med datorn för första gången på evigheter. Gick in och kollade statistiken. Det är över 300 tappra läsare som går in på min blogg och läser om vårt elände varje dag. Många av er lämnar ett litet avtryck med en kommentar, ni är f...

Ovido - Quiz & Flashcards