Ett barn i himlen

Direktlänk till inlägg 15 december 2015

När natten är mörk

Av Filippa Bräutigam - 15 december 2015 03:14

Då kommer dom jävla tankarna!
Då saknar jag mina flickor!
Mina fina fina flickor!
Lilla lilla lilla Wilya! Jag älskar dig så jag vill skrika! Jag kommer fortsätta skrika på de som kallar dig för foster! "Ett liv fast ändå inte"! Du var ett liv! En energi, så full av liv där inne i min mage. Så stark!

Men så var jag tvungen att svälja tabletten! Imorgon är det två veckor sedan vi fick veta att du var sjuk! Två veckor sedan jag förstod vilken utväg det skulle ta! Älskade Wilya vad orättvist livet är! Jag tvingades avsluta ditt liv! Aktiv dödshjälp! Tvingades svälja tabletten. Den enda tablett jag någonsin haft svårt att få ner. Men en stor klunk så var den bara borta.
Ingen återvändo! Och tårarna forsade längs mina kinder. En klunk så hade jag gjort det. Avslutat livet på det liv som aldrig fick bli...som aldrig skulle få vara hos oss... lindra lidandet på det barn som skulle göra oss lite mer hela igen. Som skulle komma att fylla ett spökrum med liv, aldrig ta din systers plats, men ta en plats! Lindra liiite av det onda som Meya lämnade efter sig! Älskade lilla lilla lilla Wilya! Jag är så jävla arg! Hur fick det bli såhär? Hur in i helvete kunde det bli såhär! Jag älskar dig högre än himlen!

Energier kan ALDRIG förintas!
Bara inta nya former!

 
 
Ingen bild

Johanna

15 december 2015 09:42

Kärleken till flickorna lyser genom sorg och smärta.
Din blogg ger en så stark bild av hur du känner. Kanske förstår vi som läser en liten bråkdel av detta.
Hoppas du får känna en glimt av glädje i jul.

 
Ingen bild

Helena Larsdotter

15 december 2015 11:13

Ja det är helt ofattbart att Du kan gå och stå efter det svåraste jag kan tänka mej. Man säjer ju alltid-bara det inte händer barnen något.
Så fort det gick( i alla fall för mej som står vid sidan om) och så mycket Du måst gå igenom. Skickar kärlek och omtanke.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 17:33

Nu har bloggen flyttats till Www.nouw se/ettbarnihimlen Jag ska pilla lite med designen en annan dag men nu är den igång. Följ med mig dit :) ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 16:24

Jag är lite trött på att det är så svårt att få till en fnygg blogg på bloggplatsen och byter därför postat till en som heter nouw. Jag har fått tipset om denna portalen och i värsta fall får jag byta tillbaka igen. "Kod för att importera min bl...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 15:14


Här är teckningen som siri ska skicka med lillasyster imorgon ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 15:02


Imorgon ska wilya bäddas ner. Siri har dikterat ihop ett brev åt henne. Stora salta tårar rann när jag skrev ner det hon ville säga mest till sin lillasyster. ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 12:49

Ligger och slösufar med datorn för första gången på evigheter. Gick in och kollade statistiken. Det är över 300 tappra läsare som går in på min blogg och läser om vårt elände varje dag. Många av er lämnar ett litet avtryck med en kommentar, ni är f...

Ovido - Quiz & Flashcards