Ett barn i himlen

Direktlänk till inlägg 15 december 2015

Betalt

Av Filippa Bräutigam - 15 december 2015 11:48

Första betalningen till Prag är gjord. Nu ligger det två embryon i frysen i Tjeckien och vöntar på att vi ska hämta hem dom i februari! Det känns helt surrealistiskt och jag vill inte påstå att jag känner mig glad just nu. Men det känns som att nu finns där en chans igen. En chans för 2016!

 
 
Ingen bild

Cornelia

15 december 2015 12:45

Kommer ni ta med dom till Sverige och sätta in dom?
Coolt!! ✊🏻✊🏻

Filippa Bräutigam

15 december 2015 12:49

Nej de sätts in i Prag..men sen ska dom med hem

 
Ingen bild

Johanna

15 december 2015 13:23

tvillingmamma nästa år kanske?

Filippa Bräutigam

15 december 2015 13:50

I wish... känns inte som att jag Skulle kunna ha sån tur att bägge fäster direkt

 
Ingen bild

Caroline

15 december 2015 14:28

Så dessa är någon annans befruktade ägg liksom? Sätter de in båda samtidigt då?

Filippa Bräutigam

15 december 2015 14:36

Ja bägge sätts in samtidigt

 
Ingen bild

Sara

15 december 2015 17:51

Har följt din blogg ett tag men aldrig kommenterat. Jag är själv änglamamma till en son som somnade i magen v 34. Han är enligt storebror den starkast lysande stjärnan på himlen. Vill också säga att en kollega till mig gjort embryo donation i Poleb efter flera misslyckade insemenationer ( hon är ensamstående ) det tog sig på första försöket! Jag hoppas innerligt att det går lika bra för er!

 
Ingen bild

Helena Larsdotter

15 december 2015 19:15

Men oj så snabbt ni jobbat! Önskar er verkligen all lycka.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 17:33

Nu har bloggen flyttats till Www.nouw se/ettbarnihimlen Jag ska pilla lite med designen en annan dag men nu är den igång. Följ med mig dit :) ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 16:24

Jag är lite trött på att det är så svårt att få till en fnygg blogg på bloggplatsen och byter därför postat till en som heter nouw. Jag har fått tipset om denna portalen och i värsta fall får jag byta tillbaka igen. "Kod för att importera min bl...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 15:14


Här är teckningen som siri ska skicka med lillasyster imorgon ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 15:02


Imorgon ska wilya bäddas ner. Siri har dikterat ihop ett brev åt henne. Stora salta tårar rann när jag skrev ner det hon ville säga mest till sin lillasyster. ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 12:49

Ligger och slösufar med datorn för första gången på evigheter. Gick in och kollade statistiken. Det är över 300 tappra läsare som går in på min blogg och läser om vårt elände varje dag. Många av er lämnar ett litet avtryck med en kommentar, ni är f...

Ovido - Quiz & Flashcards