Ett barn i himlen

Direktlänk till inlägg 30 maj 2015

Barnkalas

Av Filippa Bräutigam - 30 maj 2015 14:21

lämnat sv Siri på barnkalas, klump i halsen och gråt fyller mig från topp till tå! Helvetes jävla skit! Hatar att tycka synd om mig själv! Har liksom klarat mig ifrån den trots all jävla skit jag gått igenom. Men nu går det inte längre! Jag tycker så jävla synd! Jag tycker inte jag ska behöva det här! Hur fan kunde det vara min tur igen?
Har jag inte fått tillräckligt?
Jag önskar bara då djupt stt jag fick känna hennes hud igen, pussa henne på den mjuka mjuka kinden, känna hennes tyngd i min famn! Att jag fick se henne skratta!
Hur länge skall sorgen skölja över mig såhär! Jag lever för tanken att vi kommer ses igen, det är det lilla hoppet att vi en gång återförenas som gör att jag håller huvudet över vattenytan.
Vill inte behöva kämpa för att hålla mig flytande! Kommer jag någonsin känna igen mig själv igen? Finns det ett jag i all denna skiten?

 
 
Ingen bild

Lena

30 maj 2015 18:11

Tillåt dig själv att sörja...tiden måste få lov att gå sin gång,när tiden är inne så ser du ljuset igen <3

 
Ingen bild

Jess

31 maj 2015 14:24

Alltså, jag får så ont i hjärtat när jag läser dina ord! Jag kan tänka mig att det svarta döljer det ljusa, du är arg, du sörjer. Det får du! Hoppas att du kan gå och prata med någon om dina tankar, annars verkar skrivandet kanske också fungera?

Hoppas, hoppas att det lättar liiite snart! Det förtjänar ni, du, din sambo och eran dotter.

 
Ingen bild

Lina

2 juni 2015 21:19

Det blir bättre. Du kommer tillbaka, men det förändrar dig. Till stora delar till det bättre. Men det tar tid. Och det ska det göra. En dag i taget, ett andetag i taget. Djupa andetag. Men det blir bättre.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 17:33

Nu har bloggen flyttats till Www.nouw se/ettbarnihimlen Jag ska pilla lite med designen en annan dag men nu är den igång. Följ med mig dit :) ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 16:24

Jag är lite trött på att det är så svårt att få till en fnygg blogg på bloggplatsen och byter därför postat till en som heter nouw. Jag har fått tipset om denna portalen och i värsta fall får jag byta tillbaka igen. "Kod för att importera min bl...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 15:14


Här är teckningen som siri ska skicka med lillasyster imorgon ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 15:02


Imorgon ska wilya bäddas ner. Siri har dikterat ihop ett brev åt henne. Stora salta tårar rann när jag skrev ner det hon ville säga mest till sin lillasyster. ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 12:49

Ligger och slösufar med datorn för första gången på evigheter. Gick in och kollade statistiken. Det är över 300 tappra läsare som går in på min blogg och läser om vårt elände varje dag. Många av er lämnar ett litet avtryck med en kommentar, ni är f...

Ovido - Quiz & Flashcards