Ett barn i himlen

Direktlänk till inlägg 5 december 2015

Jag mins när jag log med ögonen och skrattade från magen

Av Filippa Bräutigam - 5 december 2015 00:04

Jag började hitta tillbaka till den personen igen. Men är rädd att ha förlorat henne från alltid.

Vad jag vet är att vi har vänner nära som betyder så mycket... bara rädd hur jag ska hantera vpr vänskap när de i slutet avdecember får sitt barn.. och jag just har fått föda mitt tredje, mitt andra barn som föds livlöst i år! Måtte 2016 bli ett bättre år! Jag bara önskar mig ett nytt år nu!

 
 
Ingen bild

Caroline

5 december 2015 09:55

Våra barn lär oss sådant vi inte visste tidigare. Mitt barn har gett mig ett perspektiv på livet som jag inte bar med mig före. Dina barn, levande eller döda, kommer att bidra med saker i dig som gör dig till en mer levande människa och de kommer att vidga din syn på livet och vad det är, hur det är. Du ska alltid tillåta dig att känna lycka när den vill göra sig påmind, inte skämmas för eller säga att jag borde inte, för jag saknar två. Jag tror du kommer att inse en dag att du skrattar ifrån magen. Siri längtar efter syskon, som ni, hon och ni kommer kanske kunna se sig om senare och se att de som har syskon med större åldersskillnad eller sladdisar, kanske var det inte raka vägen för dem heller? Det är svårt att göra barn och inget att ta för givet.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 17:33

Nu har bloggen flyttats till Www.nouw se/ettbarnihimlen Jag ska pilla lite med designen en annan dag men nu är den igång. Följ med mig dit :) ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 16:24

Jag är lite trött på att det är så svårt att få till en fnygg blogg på bloggplatsen och byter därför postat till en som heter nouw. Jag har fått tipset om denna portalen och i värsta fall får jag byta tillbaka igen. "Kod för att importera min bl...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 15:14


Här är teckningen som siri ska skicka med lillasyster imorgon ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 15:02


Imorgon ska wilya bäddas ner. Siri har dikterat ihop ett brev åt henne. Stora salta tårar rann när jag skrev ner det hon ville säga mest till sin lillasyster. ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 12:49

Ligger och slösufar med datorn för första gången på evigheter. Gick in och kollade statistiken. Det är över 300 tappra läsare som går in på min blogg och läser om vårt elände varje dag. Många av er lämnar ett litet avtryck med en kommentar, ni är f...

Ovido - Quiz & Flashcards