Ett barn i himlen

Direktlänk till inlägg 28 december 2015

Vänta

Av Filippa Bräutigam - 28 december 2015 01:41

Jag är så jävla trött på att vänta.
Jag har väntat i 2 år nu! Min famn är fortfarande tom! Två barn senare och min famn är tom! Det är så in i helvete fel och så jävla orättvist!
Att vänta på svar, hoppas att de kan hitta vad som var fel på Wilya... det är den värsta väntan hittills! Jag vill så in i helvete att de ska hitta en orsak. Att det åtminstone skall komma att kunnaa förklara vad det är som hänt. Varför detta fullständigt meningslösa hänt oss kommer vi aldrig någonsin få veta. Men ett vad! Kan vi snälla åtminstone få ett svar på vad!
Jag skulle varit i vecka 25 nu! Wilya har varot död i snart tre veckor!
Det gör så ont! Hur kan sorg bli så fysisk? Det gör ont i varje cell, jag är orkeslös och fungerar inte alls som jag önskar! Jag försöker räcka till men klarar inte ens av att ta hand om mig själv, än mindre siri! Jag vill bara skrika! Svära! Slå någon! Jag vill ha någon att lägga skulden på! Någon som kan få bära ansvaret! Men det finns ingen! Ingen annan än oss själva och jag vägrar lägga mer skuld på mig själv! Vägrar känna mig värdelös på grund av en gen som jag aldrig kunnat veta om att jag bar! Jag vägrar klandra mig själv mer nu!

Jag klandrar sjukvården! Inte för att flickorna dog men för att de inte ansträngt sig mer!
För att moderkakan slängdes!
För att jag fått skrika mig till alla tester som tagits!
För att jag fått skrika mig till alla kontroller som gjordes med wilya!
För att jag trots det egentligen inte skulle fått ultraljudet som vi gjorde för nu 4 veckor sedan!
För att Wilyas sjukdom skulle upptäckts först idag på tillväxtultraljudet trots att jag sa att det var alldeles för glest mellan kontrollerna.

Jag behöver verkligen någon att lägga skulden på! Någon att beskylla för den jävla aldrigheten! Jag kommer ALDRIG få se mina barn öppna ögonen! Jag kommer aldrig få höra dom skrika! Aldrig kommer de behöva min tröst! Aldrig kommer de ligga vid mitt bröst! Aldrig kommer de att få en julklapp eller en födelsedagspresent! Aldrig får vi fira in några nyår tillsammans! Aldrigheten gör så in i helvete ont!

 
 
Ingen bild

Johanna

28 december 2015 12:53

<3 Hoppas 2016 blir ert år!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 17:33

Nu har bloggen flyttats till Www.nouw se/ettbarnihimlen Jag ska pilla lite med designen en annan dag men nu är den igång. Följ med mig dit :) ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 16:24

Jag är lite trött på att det är så svårt att få till en fnygg blogg på bloggplatsen och byter därför postat till en som heter nouw. Jag har fått tipset om denna portalen och i värsta fall får jag byta tillbaka igen. "Kod för att importera min bl...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 15:14


Här är teckningen som siri ska skicka med lillasyster imorgon ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 15:02


Imorgon ska wilya bäddas ner. Siri har dikterat ihop ett brev åt henne. Stora salta tårar rann när jag skrev ner det hon ville säga mest till sin lillasyster. ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 12:49

Ligger och slösufar med datorn för första gången på evigheter. Gick in och kollade statistiken. Det är över 300 tappra läsare som går in på min blogg och läser om vårt elände varje dag. Många av er lämnar ett litet avtryck med en kommentar, ni är f...

Ovido - Quiz & Flashcards