Ett barn i himlen

Direktlänk till inlägg 7 maj 2015

Panik!

Av Filippa Bräutigam - 7 maj 2015 20:12

Paniken!!

Jag har känt hur den smugit omkring mig hel dagen. Hur den sneglat på mig runt varje hörn och kommit närmre och närmre. Nu är det som att den kastat sig över mig. Den sitter över bröstet, får inte luft, kan inte andas! 

Klockan blir mer och mer och snart måste jag gå och lägga mig, men jag vill inte det.

Vill inte att det ska bli en ny dag!

Ett nytt datum som kommer bränna hål i mig varje år. Meyas begravningsdag. Fy fan!

Det är så fel och hela min kropp skriker bara nej! Det känns åter igenom som att jag kansk aldrig vaknar imorgon, som att sorgen ska ta kol på mig. Men jag vet ju att det inte är så, vet att jag kommer måsta vakna imorgon med, kommer behöva gå igenom den dagen också...

Fina fina Meya, jag vill inte släppa taget m dig här, vill aldrig låta dig gå, jag är ie redo, kommer aldrig bli redo.  

Du skulle vara här hos oss, alltid!


Älskar dig så otroligt mycket min fina änglaflicka!

 
 
Tanja

Tanja

7 maj 2015 23:52

Jag vill börja me att både beklaga för att ni inte fick behålla er fina lilla tjej och samtidigt gratulera till er fina dotter❤️
För ni fick ju en dotter, en otroligt söt sådan❤️

När jag läser i din blogg kastas jag tillbaka till sommaren 2013 då vi förlorade vår dotter Milla Juni i fullgången graviditet. Dina ord påminner så mkt om mina egna..

Begravningen kommer bli fin o kännas ok även om den e så fruktansvärt tung. Jag mådde så dåligt innan begravningen, svettades.ä, mådde illa, va yr osv. jag grät mig igenom det mesta av den men den blev verkligen så himla fin❤️ hoppas att du kommer känna detsamma i morgon.

När du orkar o vill så gå tillbaka till min bloggs start juli 2013 o läs, kanske det kan hjälpa dig att överleva dagarna, att inte känna dig ensam❤️

Du påminner så mkt om mig o oss i vår sorg att det gör ont.

Massa kramar om dig o stort lycka till i morgon det kommer gå bra❤️
Tanja

http://www.millajuni.wordpress.com

 
Jenny

Jenny

8 maj 2015 06:32

Sänder en varm styrkekram till dig och familjen. Det är en av de värsta dagarna i ens liv men på något sätt klarar man det/Jenny

http://www.mittofrivilligaliv.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 17:33

Nu har bloggen flyttats till Www.nouw se/ettbarnihimlen Jag ska pilla lite med designen en annan dag men nu är den igång. Följ med mig dit :) ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 16:24

Jag är lite trött på att det är så svårt att få till en fnygg blogg på bloggplatsen och byter därför postat till en som heter nouw. Jag har fått tipset om denna portalen och i värsta fall får jag byta tillbaka igen. "Kod för att importera min bl...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 15:14


Här är teckningen som siri ska skicka med lillasyster imorgon ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 15:02


Imorgon ska wilya bäddas ner. Siri har dikterat ihop ett brev åt henne. Stora salta tårar rann när jag skrev ner det hon ville säga mest till sin lillasyster. ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 12:49

Ligger och slösufar med datorn för första gången på evigheter. Gick in och kollade statistiken. Det är över 300 tappra läsare som går in på min blogg och läser om vårt elände varje dag. Många av er lämnar ett litet avtryck med en kommentar, ni är f...

Ovido - Quiz & Flashcards