Ett barn i himlen

Direktlänk till inlägg 8 maj 2015

Idag

Av Filippa Bräutigam - 8 maj 2015 08:00

 

Eller egentligen imorgon då jag skriver det här i förväg. 


Det känns så skit det här! Min vackra prinsessa, min lilla skatt, mitt barn! 

Vill inte ha dig i botten av en mörk kall grop, vill inte du skall bli bLöt när det regnar, att det ska vara mörkt omkring dig, vill inte att det ska vara sista gången jag får klappa på din lena kind, pilla dig i ditt silkeslena hår och pussa dig i pannan. 


Det var länge sen nu som jag höll dig för sista gången... Jag minns hur ont det kändes att konstatera att det inte gick mer, den smärtan blir Inte lättare. Jag som burit din så länge inom mig, som jag bara längtade efter att få ha dig i min famn. I månader bar jag och trodde att jag skulle få bära dig så många fler. Vad fel jag kan ha!

 

Sånt händer andra, inte mig..... Men vet ni, det hände mig. Idag ska vi sänka ner kistan i jorden, i kistan ligger det vackraste jag har men hon stals ifrån mig och gavs aldrig tillbaka. 

 

Jag vet inte vad begravningen kommer resultera i, vet inte hur det kommer kännas eller bli sen. Jag vet bara att jag inte vill! Vill aldrig i mitt liv ha henne där men jag har inget val! 

 

 

 
 
Ingen bild

Sara

8 maj 2015 08:43

Jag är¨hemsk ledsen att detta har hänt er.. Livet är så jävla orättvist. Vi sa hejdå till vår lilla Elise i v35 den 23/4-15 och ska snart ta tag i allt vad begravning heter.
Stora styrkekramar till er<3

Filippa Bräutigam

8 maj 2015 08:46

Jag beklagar förlusten av er lilla Elise!

 
Ingen bild

johanna

8 maj 2015 17:02

Jag beklagar sorgen, livet är så orättvist😢 skickar styrkekramar till er💛

 
Ingen bild

Frujonsson

8 maj 2015 19:04

Vet hur det känns. Födde min lilla tjej Alice stilla 7/4 i år. Hon dog i mage i v 35+.
Går inte en dag utan att jag saknar henne och gråter efter henne. Vill bara ha henne hos mig.
Vi hade minnesstund för henne 24/4. Och det är verkligen inte något man vill att någon ska gå igenom. Att begrava sitt eget barn.
förstår den sorg ni går igenom just nu. Massa styrkekramar till er

 
Karin

Karin

8 maj 2015 22:07

Jag vill bara skicka en stor kram till dig! Livet är så förbannat orättvist <3

http://kaaarins.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 17:33

Nu har bloggen flyttats till Www.nouw se/ettbarnihimlen Jag ska pilla lite med designen en annan dag men nu är den igång. Följ med mig dit :) ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 16:24

Jag är lite trött på att det är så svårt att få till en fnygg blogg på bloggplatsen och byter därför postat till en som heter nouw. Jag har fått tipset om denna portalen och i värsta fall får jag byta tillbaka igen. "Kod för att importera min bl...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 15:14


Här är teckningen som siri ska skicka med lillasyster imorgon ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 15:02


Imorgon ska wilya bäddas ner. Siri har dikterat ihop ett brev åt henne. Stora salta tårar rann när jag skrev ner det hon ville säga mest till sin lillasyster. ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 12:49

Ligger och slösufar med datorn för första gången på evigheter. Gick in och kollade statistiken. Det är över 300 tappra läsare som går in på min blogg och läser om vårt elände varje dag. Många av er lämnar ett litet avtryck med en kommentar, ni är f...

Ovido - Quiz & Flashcards