Ett barn i himlen

Direktlänk till inlägg 12 maj 2015

Stockning

Av Filippa Bräutigam - 12 maj 2015 14:56

Idag sitter orden långt in, och det flytter inte idag, segt som sirap. Jag får pressa hårt för att den tröga massan skall komma närmre pipen och långsamt söka sig ner till tangenterna.
Jag saknar Meya! Så galet mycket, det är allt jag vet. Saknaden ger fysisk smärta.
Jag kom aldrig till graven igår, klarade inte att gå själv. Vi skulle gå ihop nör Frans kom hem men klockan blev för mycket. Känner mig tom, min fina Meya har legat där under vissna blommor och utan besök i två dagar. Helt ensam. Men jag tänker på henne jämnt! ? min fina lilla skatt!

 
 
Ingen bild

emma

12 maj 2015 19:33

Du är en underbar mamma! Och tro inget annat! Du är tillräcklig <3

 
Karin

Karin

12 maj 2015 19:58

Jag har själv inte barn i bemärkelsen att jag fött dom men mina husdjur har alltid varit som bebisar för mig. Det var fruktansvärt när dom dog, jag har alltid stått dom närmare än människor men jag fick mina tre kaniner intatuerade. På så vis är dom alltid med mig och det har hjälpt mig vääldigt mycket i sorgearbetet efter dom. Jag valde deras porträtt men man kan ju ha namnet också om man så vill. Kanske kan det vara ett alternativ? Skickar en stoor kram till er!

http://forevermore.blogg.se

 
Helena Larsdotter

Helena Larsdotter

13 maj 2015 22:05

Filippa Bräutigam-Du gör ett fantastiskt jobb.Du kämpar med sorgen och gör en vacker och fin blogg.Jag tycker så mycket om Dej och den person Du visat att Du är!
Tack att jag får ta del. Hade så önskat att allt varit annorlunda.

http://9283corn

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 17:33

Nu har bloggen flyttats till Www.nouw se/ettbarnihimlen Jag ska pilla lite med designen en annan dag men nu är den igång. Följ med mig dit :) ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 16:24

Jag är lite trött på att det är så svårt att få till en fnygg blogg på bloggplatsen och byter därför postat till en som heter nouw. Jag har fått tipset om denna portalen och i värsta fall får jag byta tillbaka igen. "Kod för att importera min bl...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 15:14


Här är teckningen som siri ska skicka med lillasyster imorgon ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 15:02


Imorgon ska wilya bäddas ner. Siri har dikterat ihop ett brev åt henne. Stora salta tårar rann när jag skrev ner det hon ville säga mest till sin lillasyster. ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 12:49

Ligger och slösufar med datorn för första gången på evigheter. Gick in och kollade statistiken. Det är över 300 tappra läsare som går in på min blogg och läser om vårt elände varje dag. Många av er lämnar ett litet avtryck med en kommentar, ni är f...

Ovido - Quiz & Flashcards