Ett barn i himlen

Direktlänk till inlägg 12 maj 2015

Graven

Av Filippa Bräutigam - 12 maj 2015 20:36

stenen ska vara på plats senast nästa vecka.
Nu har hon fått lite krukväxter, Siri har sjungit för henne en stund och nu kom vi just hem.
Vad ont det gör att se mina fina hå igenom detta. Att se tårarna rinna stilla över min fina Frans kind, om jag kunde ta bort de onda från Siri. Kunde hon inte fått leva. Vår vackra lilla skapelse! Det finaste vi gjort! Vårt kärleksbarn, vår Meya!

 
 
Ingen bild

Mari

12 maj 2015 22:02

Hej,

Jag har just gråtit mig igenom hela din blogg, från slut till början. Jag beklagar verkligen din sorg. Det du har gått igenom är grymt... Jag förlorade själv mitt barn i vecka 17, i januari i år. Vi avbröt graviditeten då vi fick veta att barnet hade trisomi 13 och inte kunde överleva utanför min kropp. Jag tänker att din historia hade kunnat vara min, om jag inte fått veta och fått valet att avbryta. Det kändes visserligen inte som ett val. Det var tortyr... men kanske lite mindre tortyr än att gå hela tiden ut, utan att få hålla ett barn i sina armar och se det växa upp.

Jag sänder dig styrka och mod att fortsätta på livets väg, och kraft att lyckas med alla dina drömmar. Du kommer bli den bästa barnmorskan ever!

Din lilla Meya och vår pyttelilla Vide, ute i kosmos tillsammans i väntan på framtiden...

Kram
Mari

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 17:33

Nu har bloggen flyttats till Www.nouw se/ettbarnihimlen Jag ska pilla lite med designen en annan dag men nu är den igång. Följ med mig dit :) ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 16:24

Jag är lite trött på att det är så svårt att få till en fnygg blogg på bloggplatsen och byter därför postat till en som heter nouw. Jag har fått tipset om denna portalen och i värsta fall får jag byta tillbaka igen. "Kod för att importera min bl...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 15:14


Här är teckningen som siri ska skicka med lillasyster imorgon ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 15:02


Imorgon ska wilya bäddas ner. Siri har dikterat ihop ett brev åt henne. Stora salta tårar rann när jag skrev ner det hon ville säga mest till sin lillasyster. ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 12:49

Ligger och slösufar med datorn för första gången på evigheter. Gick in och kollade statistiken. Det är över 300 tappra läsare som går in på min blogg och läser om vårt elände varje dag. Många av er lämnar ett litet avtryck med en kommentar, ni är f...

Ovido - Quiz & Flashcards