Ett barn i himlen

Direktlänk till inlägg 6 maj 2015

Läsning

Av Filippa Bräutigam - 6 maj 2015 16:29

Jag ser hur antalet besökare bara tickar på och jag förstår i ärlighetens namn inte hur ni kunde bli så många så snabbt. 

ni är helt underbara pch responsen jag får gör mig så himla glad. Nör jag började kändes det nervöst och när jag med darriga fingrar klickade på "spara inlägg" för första gången så viste jag inte hur reaktionerna skulle bli. 

Ganska snabbt hände det jag var mest rädd för! En person som var modig nog att vara anonym sa det... "Du kanske inte borde lägga upp bilder på ett dött barn, det känns sjukt obehagligt" det träffade mig som en pil rakt igenom hjärtat. Bland mina fem första besökare så trädde alltså den hör idioten fram. 


Jag gav upp, nu  blir det ingen mer blogg... Med tårarna sprutandes så förklarade jag i en facebookgrupp vad som hänt. Men då trädde Jenny fram, hon peppade mig, fick mig att fortsätta. 

Jenny har en egen blogg. Hon bloggar om sitt livs förlust. För 9 månader råkade hon ut för det ofattbara, hennes Bella fick inte leva mer. Hon flög iväg efter en trafikolycka! Det berör mig så djupt. Och det ger mig en fingervisning om hur min sorg kanske yttrar sig sedan, om ett tag, när det värsta värsta såret i alla fall slutat blöda.


Jennys blogg heter www.mittofrivilligaliv.se 


(Jag har fått lov att dela bloggen) 


 
 
carola

carola

6 maj 2015 17:01

Hej
Men himlara vad alt flicka ni har,henne kan ni va stolt för o himlen har en mkt vacker ängel 👼 kram till er alla

http://nattstjarnans kennel. se

 
Ingen bild

Maritha

6 maj 2015 18:03

Varför i hela världen skulle du inte lägga upp bilder på din fina dotter!? Nät troll är Skit :( Låt dom inte få dig att ge upp!! Sänder en massa kramar !!

 
Ingen bild

Lotta

6 maj 2015 18:51

Bilden är jättefin!!!!...starkt av dig att orka blogga..det finns folk som har problem med allt,men då behöver inte läsa heller..så enkelt är det..
Stor kram till dig och din familj!!!!

 
Ingen bild

Johanna

6 maj 2015 21:45

Oj vad tårar jag fällt, fantastiskt av dig att dela och vad ledsen jag blir för lilla Siri 😢 ...tyvärr finns det idioter med tråkiga kommentarer överallt - glöm den kommentaren och lägg all vikt och fokus på alla positiva kommentarer 💕 Kämpa på!!!

 
lindasfamiljeliv

lindasfamiljeliv

6 maj 2015 22:22

varför skulle du inte få göra de hon är ju er dotter .
jätte fin är hon.
ta inte åt dig om vad de säger.

http://linda

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 17:33

Nu har bloggen flyttats till Www.nouw se/ettbarnihimlen Jag ska pilla lite med designen en annan dag men nu är den igång. Följ med mig dit :) ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 16:24

Jag är lite trött på att det är så svårt att få till en fnygg blogg på bloggplatsen och byter därför postat till en som heter nouw. Jag har fått tipset om denna portalen och i värsta fall får jag byta tillbaka igen. "Kod för att importera min bl...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 15:14


Här är teckningen som siri ska skicka med lillasyster imorgon ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 15:02


Imorgon ska wilya bäddas ner. Siri har dikterat ihop ett brev åt henne. Stora salta tårar rann när jag skrev ner det hon ville säga mest till sin lillasyster. ...

Av Filippa Bräutigam - 10 januari 2016 12:49

Ligger och slösufar med datorn för första gången på evigheter. Gick in och kollade statistiken. Det är över 300 tappra läsare som går in på min blogg och läser om vårt elände varje dag. Många av er lämnar ett litet avtryck med en kommentar, ni är f...

Ovido - Quiz & Flashcards